14 Nisan 2013 Pazar

Kıpır kıpır içim bu günlerde
Kelebekler mi uçuşuyor demeliyim ne!
Biraz heyecan
Mutluluk tabi
Ve fazlasıyla huzur var yüreğimde.
Sen daha önce nerelerdeydin diye düşünmeden edemiyor zihnim
Aynı havayı soluyormuşuz meğer
Kim bilir belki karşılaşmışızdır bir gün
Ne dersin ?
Sen kırmızı ışıkta durmuş
Ben karşıdan karşıya geçmişimdir.
Belki bir banka kuyruğunda ard arda beklemişizdir.
Hani bir şarkıdaki gibi
Belki benim kağıt param 
Bir şekilde döne dolaşa senin cebine girmiştir
Kim bilir
Aşk tesadüfleri sevmez mi zaten 
Olamaz mı 
Olabilir :)

Kaybettiğim bir değeri bulmuş gibiyim seninle
Bulmuşken tekrar kaybetme korkusu var kalbimde
Öyle içten
Öyle güzel baktın ki bana
Isınıverdim hiç çekinmeden sana
Sanki hep hayatımın bir yerlerindeydin de 
Yeni aldın sahnedeki yerini 
Ne de güzel tuttun öyle ellerimi
Sanki yıllardır tanır gibiyim seni
Öyle sıcak ki varlığın
Hiç yadırgamadım hayatındaki yerimi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder