7 Nisan 2013 Pazar

Hergün biraz daha uzaklaşıyorum senden
Hergün biraz daha yakınlaşmayı umarken
Umudum mu tükenmeye başladı ne
Nedir beni hafiften güçlü hissettiren
Seninle sürmeyecek bir ömre emeklerken

Seni düşünmemek için verdiğim çaba
Takdire değer
Ne kadar çok içimdeysen
O kadar uğraştırıyorsun beni
Hani içimi açsalar seninle dopdoluyum derdim ya
Yarası kabuk tutmaya zorlaşan bir kalp kaldı şimdilerde ardında
Mutlu sonu göremedik
Her etkileyici film gibi sonu hüsranla bitti
Amacına ulaştı
Çok derinden etkiledi
Bir anda düşüverdi aşk yerlere
Tam da doruktayken hem de.

Şimdi başka hayatlara dahil olma korkusu var içimde
Sil baştan duygular
Yeni bir sevda çekincesi

Belki bu kez sonunu getirecek kadar yiğit oluruz
Belki de biraz daha yanar tecrübe buluruz
Biraz daha büyürüz işte
Yitirdiğimiz masumiyetimizle
Kim bilir

Yine de korkuyorum
Benden başkası gönlüne düşer
Senden başkası gönlüme düşer diye
Eğer seversem bir başkasını 
Ya da sen seversen beni sevdiğin gibi
İşte o zaman hiç affetmem seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder